Aliye994 ben ilk gebeliğimde aynı sorundan dolayı kullandım şu anda ikinciye hamileyim. Doktorun açıkladığına göre bebeğin bir kalp damarı yada kapakçığı 34. Haftada kapanmaya başlıyormuş eğer bu hapı kullanmaya devam edersen bu kapakçığın kapanmasında sıkıntı olurdedi. O yüzden hapı 32 de bırakmamı söyledi. Ben aynı zamanda perinatologa da gittiğim için o doktorum36. Haftada bıraktırdı. O zaman darlık geçmişti. Şimdi ikinci gebeliğimde yine darlık var bakalım bunu nasıl yapacağız