Aliye994 hayır canım demek ki kan akışında sorun var. Bu da bebeğe kan akışını önler o yüzden o ilacı kullanıyorsun. Ben ilk bebeğimi kaybettim şimdi hamile değilim daha hamile kalmadan kullanmaya başladım bu ilacı. Pıhyılaşma sorunu görmüş demek ki doktorun, ben zararını duymadım bu ilacın