Zmelike Teşekkur edrim kizlar🥰 Valla ek prilam ve lansor var bunlari zorda kalmadkca icmiyorum . Hepimiz içiyomuşuz😁
M_N_R Zmelike Bende cok ilac kullaniyorum.Vitaminler Kan azligi icin 1 kac tane ilac.Doguma kadarda devam edicek galiba🙄27+1ci haftamdayim
Erdeminannesi0219 Zmelike decavit ilaç değil vitamin takviyesi. Gaynoferon haricinde diğerleri bebeğinin sağlığı için zaten. Kafana takma bu kadar boşver
Zmelike @Erdeminannesi0219 benim etrafta herkz nkadr ilac kullaniyosun diyince kndimi yalnz sandim.. meger cogumuz kullAniyormuşuz ..doktr veriyor sonuçtA ..oyuzden korkum yok ..merak etdim bi benmiyim diye🙂
zeyzey95 Zmelike gynoferon corasprin magnezyum dvit içiyorum decavit de içiyordum ama 18+4 de gittim doktor bıraktırdı