Deniz25 bende tup bebekle hamile kaldim suan 31+5 cok sukur ilk tup bebek icin gittim tedavi oldum yumurtalarim buyutuldu toplandi ama kalitesi dusuk oldugu icin ve bolunmedigi icin transefer yapilamadi o iptal edildi. Daha sonra 2.ci kez gittik tekrar igne kullanip 2.ci kez yumurta toplattim ozaman 6 yumurta bölündü kalitesi iyi dendi 2 tanesi transfer edildi ben 1 hafta annemde kaldim tuvalet disinda hic ayaga kalkmadim annem yemegimi bile yatagima getiriyordu arada 3,4 dakika yuruyup geri yatiyordum cok zordu surekli tuttumu tutmadimi dusuncesindeydim, 4 sene icinde bir cok tedavi gormustum ve tup bebektede cok ilac kullanmistim evlendigimde 61 kiloyla evlenmistim ama cocuk istegimiz yuzunden kullandigim ilaclar hep hormon oldugu icin 80 kiloyu gördüm.. 1 hafta sonra evime gittim ev supurmeymis felan yapmadim sadece yemek yapip yatiyordum tv izliyordum. Transferin 10 cu gunu dayanamayip gebelik testi aldim iste o ani anlatamam 2.ci cizgim silik cikmisti gunese tutunca belli oluyordu ben resmen hickira hickira agliyordum esimide umutlandirmak istemedigim icin hic soylemedim ertesi gun birdaha test yaptim o daha belirgindi daha sonraa saglik ocaginda kan verdim ve sonucum pozitifti ve 117 cikmisti beta hcg degerim O mutluluk tarif edilemez.. Ama bittimi bitmedi asil ondan sonra basladi hersey , ben duzenli ilac kullanan biri degilim aslinda, ama oyle bir özlem varki icimde , basladi ilaclar göbekten kan sulandirici 1 tane hergun vuruyordum, 3 gun arayla kalcadan igne, crinone jel sabah aksam alttan, ecopirin ve folik asit o kadar cok ilac kullandimki hic birisi gozume gorunmuyordu 2 gun arayla kan degerlerimin yukselip yukselmedigini takip ettiler saglik ocaginda sonra doktorum ikizden suphelendi cunku 117 den 518 e cikmisti degerim ama nasip bir tane melek annesine tutunmustu ve 1 kese gördük cok sevindik 2 tane yada 1 tane sonucta evladimiz ordaydi ama tabiki yine bitmedi bu sefer 2 hafta sonra kalp atisi olup olmadigini gidicektik , korku heyecan elhamdulillah kalp atislarinida duyduk bittimi yine bitmedi bu sefer gelisimi iyimi degil mi sonra ilaclar kesildi bi bosluga dustum sanki ilac kullanmayinca bisey olucak die korku oldu hergun rutin alisinca ilaclara , tabiki yine bitmedi bu seferde kalbi atiyor mu cunku hissetmiyordum derken, cinsiyetimizi ve kizimiz olucagini ogrendik sonrasinda hareketlerini hissettim ama yine bir sorun doktor gelisiminin 1 hafta geriden geldigini soyledi ve bu seferde yeme icmeye dikkat basladi cok sukur haftasinida yakaladi yani anlicaginiz oyle bir surecki korku heyecan hic bitmiyor simdide gelisimi suyu yeterlimi die dusunuyorum sanirim kucagimiza alana kadarda bu endiseler bitmicek 💕 ALLAH kimsenin kucagini bos birakmasin (AMİN)