Deniz25 transferden sonraki 12 gr b yatmıştım 🙂 iki adet embriyo transfer edildi. İkisi de tuttu 🙂 ilk üç ay gene yattık düşük tehlikesi nedeniyle , bu arada hiç mide bulantısı yaşamadık.iğneler ilaçlar ilk üç da devam etti. Sonra 6. Aya kadar rahattım ama kahverengi kanamalar başladı. Tabi yanında korkular da başladı. Gene yatmamız gerektiği bu sefer erken Doğum riskimiz olduğu söylendi. Ama Allah’a çok şükür son bir haftamız.27.04 - cuma günü inşallah kucağımıza alıcaz börülcelerimizi 🙂 Allah hepimize bu duyguyu yaşatmayı nasip etsin 🙂