Benim doktorum sigarayı hemen bırakırsan seninle beraber bebeğinde strese girecek demişti saklamıyorum kesinlikle herkesten çok düşünüyorum bebeğimi keyif için değil sadece çok stresli bi iş hayatım var çalışmazsam geleceği olmaz mecburen çalışıyorum ve en az minimumda tutarak 3-4 tane içiyorum bazen bu kadar bile olmuyor doktorum böbrek ağrım olduğu için bira içmemi bile önerdi yarım su bardağı olarak ve doktorum özel bir hastanede profesör. Hamileliği bu kadar gözünde büyütme taşta yuvarlansan doğacağı varsa nurtopu gibi evlat doğar sen büyütürken iyi bir anne ol hamilelikle çocuk büyütmeyi karıştırma demişti başlarda içmiyordum stresten kanamam oldu hatta düşüklerim 2 tane oldu onlarda hemen bırakmıştım herkes gibi endişeleniyordum ama doktorum beni böyle çok rahatlattı o yüzden çok mutlu geçen bi hamileliğim var 🙏🏻