Neyseki yanlız değilmişim 🙈 34 haftalığız bende hep bırakmak istedim ama olmadı doğumdan önce bırakmam lazım sonuçda emicek ve bebişede geçecek sütümden endişeliyim şuanda geçiyormu acaba kafamda deli sorular birde normal doğuma kendimi hazırlamışken oğluşumun makat pozisyonunda durması bizi sezeryana götürecek gibi psikolojim iyice elden gidiyea🤦🏼♀️🙄