svmlanne vala korkutmak gibi olmasın ama canım bir akrabamız bir kaç ay önce doğum yaptı çatısı darmış doktor normal de diretmiş ama dar olduğu için bebek kendiliğinden çıkamamış vakumla almışlar ailesi ondan dolayı olduğunu düşünüyor ve bebek şuan sara ilacı kullanıyormuş daha el kadar bebek yazık inşallah ilaçla iyileşir de kalmaz hastalığı 😒 ve kız aşırı aşırı zorlanmış normalde 4 çocuk istiyormuş artık bir tane yeter diyormuş. Görümcesiyle daha bugün konuştuk bu konuyu benm dar çıkarsa çatım asla normal yapmam diye düşünüyorum