svmlanne bence doktorun ne derse onu olmalısın. Açıklık olursa çatın doğum sırasında genişler zaten, normal doğum yapabilirsin ama hiç açıklık olmadan 40 hafta dolarsa sen bilirsin. Ben normal istiyordum 41.hafta 0 açıklıkla sezaryene alındım. Ve sezaryen de hiç kolay değildi. Korkutmak için söylemiyorum ama normal doğumda çektiğin sancıyı düşün, doğumdan sonra çekiyorsun bunu da.