Hlyadmn bende odaa takımı alıcam hatta bu aralar mağazalarıda geziyorum termin süreleri var 1 aya yakın geliyor mobilyalar birde kapakları açık bırakıp havalndırma süresi var ..
benim dolabım bana zor yetiyor bebeğin odasıı olmalı bence yatmasada eşyaları düzenli olmalı gündüz odasında yatmalı oyunu orda oynamalı . Kendine ait olan bir odası çocuk açısından iyi birşey kendi alanı olacak