Hlyadmn benim arkadaşım beşik li takım aldı ve 1 sene sonra oda yaptı yatağı değiştirdi beşiğini ben aldım kullanmak için inan hiç gerek yok ben de 1 sene kullandıktn sonra montessori yatak odası yapmayı düşünüyorum oyun odası gbi oluyor çocuğun motor gelişimi için daha uygun olduğunu ve güvenli olduğunu düşünüyorum çünkü montessori yataklar yerden, beşik alındığında çocuk ayaklandığı zaman çıkmaya çalışıyor ve düşebiliyor arkadaşımda bu sebepten değiştirmişti dolabında yer varsa dolaba da gerek yok bence aldığın zamanda zatn uyumlu güzel bir uzun süre kullanacağı oda yaparsın beşik takımı en gereksiz şey bence