Ayseg1 sule2754 ilk öğrendiğimde bende böyle stres yaşadım başka doktora git emin olmak için varmı bebek yok mu düşüncesi yıpratıyor insanı çok hele birde bu İnternette araştırmak iyice kafa karıştırıyor
UrasEgeninannesi sule2754 hayır tabiki . Neden ağrılı olsun 9.haftama kadar hep vajinal bakıldı jel kullanıyorlar zaten . Kese ve bebek çok küçük olduğu için karından görülemeyebilir bu çok normal.
Mrvaklynr sule2754 hayırlı olsun canım ne kadarlıktı duyduğunda yani ultrasonda CRL yazıyor ya o ne kadardı