sule2754 canım ben yaşamıştım boş gebeliği kese var bebek oluşmamıştı doktor küçük bir hafta sonra gel dedi boş gebelik falan demedi ben internette araştırdığımda gördüm gebelik çeşidi ve aklıma düştü ya bir kere başka doktora daha gittim alttan bakmak istedi eğer kesede hafif beyazlık varsa bebek vardır demişti baktı ve simsiyahtı kesem bir kerede kan gelmişti ama kahverengi bir iki damlaydı ağrım falan hiç olmamaisti alttan baktığında daha belli olurmuş doktor çok önemli kesinlikle şimdi 20 haftalik hamileyim inşallah kalp atisinida bebeginide tez zamanda gorursun