Papatyali Sbl91nht onun için tabi ki bol bol kuru kayısı yiyeceksin canım zaten dr da o zaman da duphalac şurup vermişti o da kabızlık önleyici
iremgun Sbl91nht bilgim yok canım. sadece rabbim gönlüne göre en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🙏🙏🤗
Papatyali MiraysMom hayır canım yumurta çatlamaması için iğne yapılıyor, çatlarsa nasıl enjektör ile alacaklar.Ben öyle biliyorum yani, yumurtalar olgunlaşıp gelişiyor istedikleri boyuta gelince alıyorlar 😊
Cigdemveminik Papatyali çatlatma iğnesinden 36 saat snfa çatlıyor yumurtalar doktorlar ona göre ayarlıyor ve 35. Saatte topluyorlar çatlamadan
MiraysMom Papatyali canım bu konuda bende tam emin değilim ama çatlatma iğnesi diye biliyordum bende çünkü tam dedikleri saatte yapman gerekiyor ve onlar çatlama işlemi gerçekleşmeden toplayıp döllendiriyorlar ama senin dediğin gibi de olabilir emin olamadım şimdi ben sadece şeyi hatırlıyorum saatinden önce yaparsan erken çatlayabilir bütün tedavi boşa gider demişlerdi sanki vurulma saati çok önemliydi
Sbl91nht Papatyali bende öyle biliyorum ama aksini söylüyorlar yumurta çatlatma iğnesi yapılmıyor çünkü dediğin gibi çatlayan yumurtaları toplama işlemi olmaz bunu doktoruma pazartesi sorucam özellikle 😊😊
Mavi34 Sbl91nht transfer sonrası verilen ilaçlarda kabızlık yapıyor ama sıkıntın olursa diye şurup yazılmıştı bana
Sbl91nht Sheyda birdaha denersin üzülme hiç birşeyin sonu değil herşeye çare var şimdi sakın üzülme ❣️❣️🙏
Sheyda Sbl91nht benim 3. Transferim oldu canım 1 hazıranda bugun test günümdü pozitifi gördüm allaha şükür ptesi günü tekrar kan verecegım artıs varmı dıye 😊
Papatyali Cigdemveminik kafa karıştırmayayım ben bi iğne yaptırdım ertesi gün toplama işlemi oldu sanırım net hatırlamıyorum
Sbl91nht Cigdemveminik mesela bazı anne adaylarımızda 10 yumurta 11 yumurta toplanıyor merak ettiğim bu kadar yumurtayı ilaçlamı sağlıyorlar
Deryadgm Cigdemveminik Papatyali kızlar tumurta toplama işleminden 36 saat önce çatlatma iğnesini vurunuyorsunuz yumurtalar çatlıyor hemen toplanıyor, çatlamasın diye verdiği iğne doktorun kontrölü dışında kendi kendine erkenden çatlamasın diye toplama işlemine 3-4 gün kala başlanıyor
Sbl91nht Sheyda ayyy çok güzel canım inşallah bende yaşarım o duyguyu sağlıkla gelsin inşallah 🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Unicorn12 Sbl91nht güzel bir konu olmuş çünkü bende diğer adetimde tüp bebeğe başlıcam 😊 bugün adetimin ilk günü son ay clife kullanıyorum sonra doktorla görüşüp planlama yaparız. Allah kısmet ederse temmuz adetimde başlarız. Burdan bilgi almak iyi olacak. Senin adet ne zaman başlıcak
Papatyali MiraysMom evet saati çok önemliydi evet bende hatırlıyorum onu özellikle kaçırma demişlerdi neyse canım sonuçta bi iğne var sonrası toplama oluyor 🧚🏼♀️
Sbl91nht MiraysMom uf şu çatlatma iğnesi yüzünden erken test yapamıyorum pek aram iyi değil bu iğneyle 😌
Sheyda Sbl91nht ovitrelle catlatma iğnesi yapmısım ben ertesi günde yumurta toplama ıslemım olmus ben verilen recetelere takip günlerine ilaç kullanımlarına kadar dosya yaptım sımdı baktım oyle
Sheyda Sbl91nht aynen benim eşimin yengesınden 28 yumurta toplandı bunları. 21 tanesı donduruldu döllendiği için
Cigdemveminik Sbl91nht tabiki iğne ile büyüyor yumurtaların hepsi aşılamada 1-3 arası yumurta oluşurken tüp bebekte dediğin gbi fazla yumurta oluşuyor iğneler sayesinde tabi önemli olan sağlıklı ve kaliteli yumurta olmaları 🥰🤗
HnY Sbl91nht Hayir tabiki çatlama iğnesi vuruluyor. Aşılama da da tup bebekte de.. hatta tup bebeğin en önemli aşamasi o diyebilirim. Doktorun söylediği saatte kaçırmadan vuracaksın. Yoksa ohss sendromu bile olursin tabiki çatlama iğnesi vericek doktorun