Merhaba arkadaşlar 1 negatif aşılamadan sonra tüp bebek kararı aldık bugün doktorumla görüştüm diğer adette başlıyoruz inşallah lütfen bana süreci anlatırmışsınız özellikle merak ettiğim bir sorum var sizlere yumurtaları ilaç dozlarıylamı çoğaltıyorlar çoğaltma tedavisi nasıl oluyor ne zaman toplanıyor ne zaman başlıyor vs ilk denemem olucak ve çok merak ediyorum 🥰🥰🥰