Damla4141 kızlar akademiyle ciddi pazarlık yapın. Çünkü adamına göre fiyat veriyolar. Benm arkadaşım 3000e doğum yaptı hem de sezaryen kardeşime normal doğum için 4000 dediler. Arkadaş eşiyle gitmişti ciddi pazarlık yaptılar. Ama nasıl bi fiyat farkı bu yani. Bahsettiğim de 2018de