Seda1208 Seennaa Cihan Hastanesi ilk uğrayacağım durak bir doktor varmı önereceğin ve fiyat konusunda bilgin varmı?
Aygul01 Sndserl sule4141 Handenur61 sanki kardeslerimi buldum hemsolarim😍😂 Gerci seni Sevendays biliyordum daha önce konuşmuştuk demi canım medar hakkında yanlışta hatırlıyor olabilirim☺️ bende Funda hanıma gidiyorum kızlar. Doğumunuz ne zaman insaAllah??
Seennaa Seda1208 En baştan beri oraya gidiyorum Mehmet Müezzinoğlu ben çok memnunum arkadaşımsda ona gidiyordu o memnun kalınca bende oraya başladım şuanlık iyiyiz
Handenur61 sule4141 ben numan ulay a gidiyorum.ilk dogumumuda yaptirmisti ikincide kismetse numan beyde olacak
Seda1208 Seennaa onu duymuştum birde Mehmet Ataman varmış sanırım onun için de iyi diyorlar peki Doğum ücreti nedir bilgin varmı
Sndserl Cetintoprak reyhan arpaci kocaeli tıp kapanmadan önce orada görev yapıyordu sanırım yanlış mı biliyorum 2 arkadaşım onda doğum yaptı öve öve bitiremiyolar
Mihrimah41 Seda1208 ya zaten her gidişte muayene ücretlerini artırdılar. akademi hastanesi abarttı fiyatları. Ekstra bi hizmet yok ama fiyatlar amerikan hastanesi sanki.