Gulsahaslan bence böyle yapma. Ben zor bir hamilelik geçiriyorum ikiliyi de yaptırdım internetten sonuçlara baktım ama sadece kan değerleri çıkmıştı risk oranları yoktu bilmiyorum yani bende tam ne olacagini allah korusun risk ciksa.bile sıkıntı yapmaya gerek yok cunku bunlat sadece tarama testi tani değil. Yada Risksiz çıkıp ta allah korusun saglik sorunu olan bi evlat da dunyaya getirebiliriz. Bence stres yapıp ne kendini uz bebegini