Sozkurt Siz sürekli hareketli olduğunuz için hissetmemiş olabilirsiniz. Karnınıza minik minik dokunun o toplanma bi süre sonra normale döner. Ben de 32. haftadayım. Yanımda birileri olunca sürekli ayakta olunca çok hissetmiyorum ama yalnız kalınca başlıyor. Panik yapmayın ve bir de bazen karnımda dalga dalga hareket ediyor olsa bile bir şey hissetmediğim oluyor muhtemelen konumundan dolayı bir de alıştık hareketlere artık sert olmadığı sürece normalleşti