Ezgi-ceren Evet doktor bana da dedi genelde perdesi olanlar hamile kalamama gibi sorun yaşabiliyorlar bak ne güzel sen hamile kalabilmişsin sevin dedi risklerinden bahsetti perdesi olup sorunsuz Doğum yapanlarda var ama sen yine de bebeğini kaybedersen üzülme gençsin diye teselli ettiler. İnşallh Allah bu duyguyu taddırdı sağlıkla da almamı nasip etsin diye dua ediyorum işte bu tedirginlikle hamilelik geçirmekte gerçekten zor. Allah bütün hamilelerin yardımcısı olsun 🤲