Arkadaşlar 9 haftalık hamileyim ve 5 haftalıkken vajinal ultrasonla rahim perdem olduğu söylendi. Hem düşük riskimin oldugu hem de erken Doğum olabileceği söylendi. Bugün kanamam geldi ve hastaneye yatışım yapıldı. Bu durumu yaşayıp sağlıkla bebeğine kavuşan var mı