Esen02 Ayazsimay amannn 24 ten önce hep kız mı dediler🙈 banada kız diyo kendini göstermediği için. O kadar kıyafet aldık değişir mi diye sordum 🙈
girl_boy_annesi Buseersoy canım bi tane arkadaşına 22. Haftaya kadar kız dedi 2 ayrı doktor sonrada detaylıda oğlan olduğu ortaya çıktı kesin denmeden hareket etmemek lazım diye düşünüyorum 12. Haftada çok erken yani
Esen02 girl_boy_annesi 22 ye kadar hep kız denmesi insana artık kesin tamam dedirtiyo ben 16 ve 23. Hafta tek gittm göstermediği için kız dedi. Ben değişmez gözüyle baktım. Arkadaşnznki de baya geç değişmiş 😑
izmirlih35 Buseersoy Buseersoy valla bana 12.haftamda 2 doktor kız dedi 13 haftamda 2 doktor erkek 4 ayrı doktor yani düşünün 😊 ondan Her an her şey değişebilir. 5.5 aydan sonra kesin diyorlar uzmanlae
Mrv3dmr Buseersoy Canım hiç belli olmaz. Benim kızımın 16.haftaya kadar bacak arasında cıkıntı vardı. Meğer klitoris o haftalarda daha içeri girmemiş. 18.haftada kesin kız olduğunu öğrendim.
ffcihan Kızlar bende bugün gittim doktora normalde son adet tarihime göre 12+1 ama doktor baktı 11+3 ve erkek gibi gözüküyor dedi çıkıntısı var dedi sizce değişme olasılığı var mı