Buseersoy caglanurr inşallah benim doğrudur genelde arkadaşlarımın öğrendiği yerlere gittim onlarada hep bu haftalarında sölemiş dokor
caglanurr Buseersoy inşallah Allah hepimizin gönlüne göre versin ben hep kızım olsun çok istemiştim erkek deyince üzülmüştüm ama çok alıştırmıştım kendimi şimdide kız deyince içim bi tuhaf ama sanki içimde hala erkek var gibi his var
Buseersoy caglanurr kuzum ilk oğlumda çok kız istedim erkek oldu çokta iyi oldu emin ol farketmiyor ikincide insan kız bekliyor öle dediler ama erkek deşeler yinede üzülmem ikiside evlat bambaşka
Ayazsimay Buseersoy bende adim adim annelige baktirdim bana kiz demişti. Soktor 6 aylik suan erkek dedi ben hic inanmiyorum inanasim gelmiyor ama hayırlısı. Evet bitane oglusum var buda kiz olsaydi keşke ama rabbim bunu uygun görmüş
ecembugra53 Buseersoy 16. Haftaya kadar veya ayrıntılı ultrasyona kadar net olmuyor ozaman netleşiyor benim de o hafta kız demişti çama kız değil erkek olduğunu gördük biz de canım bekle 😊
ecembugra53 Buseersoy tel doktor ÖZele gidiyordum sonra farklı doktora gittim erkek dedi bu 😂 pipiyi görünce ancak inandık 😂
Buseersoy ecembugra53 bende iki hastene gittim ikiside özel eşime süpriz yapmak istiyorum dedim baya ilgilendiler söylediler inş değişmez benimde sağlıkla gelsin bebişin benim bide 8 aylık oğlum var
Glcnazz10 Buseersoy belli olmaz daha çok küçük bende 14 haftada kesin yüzde 90 kız denildi erkek oldugunu ögrendim 23 haftada detaylıda 23 haftaya gelene kadarda bi dr kız biri erkek ddi hep o arada şu an 36+4 haftalğm halen şüpedeym
Buseersoy Glcnazz10 bi oğlan bi kız deselerdi değişir derdimde bilmiyorum ikiside yanlış görmemiştir bence hatta 2’li taramadaki doktorda kız demişti 3ü hayırlısı neyse o olsunda🥰 yarın kontrolüm var yine
Ozgee11 Buseersoy değişir ama Ultrason kalitesi iyiyse doğru olma ihtimali yüksek. Arada kordon olmadan net gordulerse.
Esen02 Ayazsimay amannn 24 ten önce hep kız mı dediler🙈 banada kız diyo kendini göstermediği için. O kadar kıyafet aldık değişir mi diye sordum 🙈