Kalp-1996 Selam kızlar bu sabah kalktığımdan beri bel agrım var hala devam ediyo bel agrımla beraberinde sık tuvalete çıkıyorum benim gibi yaşayan varmı böle 18. Haftamdayım 4.5 aylık dedi doktorum
Necvaayyldz Kalp-1996 aynı durumu şuan ben yaşıyorum bende 18 haftalığım anlam veremedim bence canım ☺️
izmirlii-35 Kalp-1996 bende 29 haftalığım benim de o haftalarda başladı bel ağrım ve git gide daha da ağrı oluyor idrara çıkma konusunda abartısız 15 20 dakka da bi çıkıyorum sanki çocuk devamlı mesanede azcık olsa bile sanki tüm gün tuvalete çıkmamış gibi oluyorum Allah yardımcımız olsun.
Berra20 Kalp-1996 bnmde 5. 5 bucuk sylikken baslamisti bek bacak agisi suan 7 auligiz hala devam. Hareketlerine dikkat et ani hareket yapma. Bebek buyudugu icin sinirlere baski yapiyo
Kalp-1996 Necvaayyldz neden acaba insan korkuyo bişey mi oluyo diye nasıl uzanıcagımı şaşırdım ne iyi gelir ne yapsak ki
Meriwa Kalp-1996 doktoruna gidince bildir sanırım magnezyum ilacın yetersiz geliyo olabilir günde bir tane sade soda iç bir tanede muz ye canm bana doktorum ilaç vermedi hareket et yürü rahatlarsın demişti suan 30 dayım şükür rahatladım
Necvaayyldz Kalp-1996 aynen öyle valla canım bebek mesaneye baskı yaptığı içindir diyorlar ama öyle düşünüyorum bende ☺️
Kalp-1996 Geçmiyo kızlar ya baya bildiginiz belim kopuyo gibi yastık koydum belimin altına ama oda geçirmiyor napcaz bilmiyorum allahım tüm gebelere yardım etsin ağrısız acısız bebeklerimizi kucagımızaalmamızı nasip etsin 🙏🏻😌
Berra20 ervvagul cook oturup cok ayakta kapinca oluyo bazen bel daha cok . Ani hareket yapmamak onmli
buse0935 ervvagul bende oluyor özellikle uzanıp kalkmak istediğimde çok ağrı giriyor bende 18. Haftadayım neden oluyor anlamadim uzun süreler oturduğum için olabilirmi
Meryempalabyk Kalp-1996 17 haftalıgım aynıyım bel agrısından resmen duramyrm doktors söyledim ama artık olabilir bel agrın diyor 🤷🏼♀️ Birde devamlı karnım gurulduyo 😁 sanki organlarım yer degiştiriyo gibi
ervvagul Meryempalabyk benm de çok gurulduyor bebek hareketini hissediyor musunuz acaba onunla mı alakalı diyorum ben😅
Selin3561 Meryempalabyk bende 30 haftalığım karnım sureklı gür gür ve ınanılmaz bel ve kasık agrım var bebek baskı yapıyor sanırım
ervvagul buse0935 buse0935 ben de 18.haftadayım 11.haftalarda başladı yorulunca ve çok oturunca özellikle. kalça ve bel ağrım oluyor. Eğilemiyorm çok
Meryempalabyk ervvagul bilmiyorum aslında cok anlıyamadım ama hissetmyrm büyük ihtmlle 😁 ilk gebeligim oldugu icin nasıl bsy oldugunuda bilmyrm 🤪
ervvagul Meryempalabyk ben de hissedemedim daha bazen bişeyler oluyor ama bağırsak hareketleri de olabilr
Meryempalabyk Selin3561 senin büyük hadi olblrde :) benim daha 17 haftalık zanntmyrm ki okdr baskı yapcagını rahim bbüyüdükce bel agrısı oluyor büyük ihtmlle