SibelAlp7 Kızlar göğüs pompası almak istiyorum ancak hangi marka iyi bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.Tecrübesizim😞
BesteCanerKutluzolu SibelAlp7 mamajoo kullanıyorum ben memnunum ama hangi markayı alırsanız alın bebek kadar güçlü çekemediğinden sütüm az geliyor demeyin
Figen SibelAlp7 ben lansinohun 2 li göğüs pompasını aldım henüz kullanmadım ama bi kez denedim güzel çekiyordu. Yengem de philips avent kullandı çok memnun kaldı oda. Zaten tercih ediceksen 2 markada çok güzel bence canım
Semirayldrm1 Nihanozturk SibelAlp7 Ayselcnt kızlar kesinlikle Philips avent çok güzel olmuş olmadı lansinoh ta iyi 😊
Aycann BesteCanerKutluzolu bende mamajoo nunkini aldım indirimdeydi üstelik teklisini mi kullanıyorsunuz ? Çiftlisi için performans düşüklüğü oluyor dediler ne kadar doğru ? Henüz 26. Haftamızda olduğumuzdan denemek için daha vaktimiz var 😅
Ayselcnt Semirayldrm1 Sağol canım benim.. Vallaha çalışmasam hiç almayacağımda çalıştığım için istiyorum.. avente bakayım bir.. Zaten genelde bu iki markayı diyorlar.. 😉
Kbr SibelAlp7 byle postlar daha oncede acilmisti medela ve baby plus i oralarda okumustum bilginize medela daha pahali sanirim indirimden 300e aldi kuzenim yeni
Damla35 Ben mamajoo aldım. Çok memnunum. 10 günlük anneyim. Başta gereksiz gelmişti. Eşim zorla aldı. Ama bir gece aniden göğüslerim taş gibi oldu ve ateş yaptı. Nasıl kutuyu açıp taktık şaşırdık. Lazımmış gerçekten
Kbr SibelAlp7 ben post acmaniza bise demedim zaten😊 onceden acilanlardan okudugumu belirttim yani kendim kullanmadim ama byle okudum demek icin😊
Meleklerim SibelAlp7 ikiliyide tekini çıkarıp tekli kullanablyosun ben aynı anda sağıyordum tekini sağmak istediğimde çıkarıyordum
BesteCanerKutluzolu Aycann teklisi bendeki hangi göğüs pompasını alırsanız alın İkili olduğunda güç kaybı oluyor hastane tipi olanlar bile öyle