Nansnnsnsn Dvsrc_1 Anladım Peki Hangi Hastanede dediğiniz doktor ☺️Birde normal doğum taraftarı mı acaba ☺️
Haf Nansnnsnsn 32 haftaligim henüz doğumu konuşmadık ama her seferinde de gidişatın iyi gidiyor normale engel yok şuan diyor yani
Bbee2929 Canım merhaba :) bende medikal parkta Emire hanıma gidiyorum suanlik memnunum 36+2 haftalık hamileyim muayene ücreti 100 lira bu arada
cutemom95 Nansnnsnsn merhaba :) ben de batmanda yaşıyorum. 26. haftamdayım medicalpark kemal çoşkun’a gidiyorum. Emmy arkadaşın dediği gibi tanıdığım bütün asker eşleri ona gidiyor. tecrübelli bir doktor. doğum ücretini ben henüz konuşmadım ama yakın zamanda kemal bey’de sezaryen olacak bir arkadaşım var. askeri personel ve oyak indirimiyle 1700′e anlaşmış sanırım. ama dediğim gibi birincil ağızdan aldığım bir bilgi değil bu. enn faz 2000 olmalı.
Nansnnsnsn cutemom95 evet Ben kararımı verdim o zaman Sizler gibş Bende Kemal Coşkuna gideceğim Çok Teşekkür ederim Bilgileriniz için 🌸❤️🥰
Bbee2929 Nansnnsnsn çok çok yaslandı ya 65 70 var galiba ve duyduğuma göre alkol alıp öyle giriyor doğumlara yani aldığım duyumda doktoru iyi bilen birinden 🤪
Eemmyy Bbee2929 bence saçmalık. Alkol alıp girdiğinde yanlış bişey yapsa anneye weya bebeğe bunun sorumlusu kim olucak, kendisi. Sanmıyorum hiçbir doktorun bunu yapacağını, bu riski alacağını. Hem nie alkol alıp girsin doğuma iyice saçmalamışlar resmen
Eemmyy Bbee2929 değişik yani birçok kişiden duyuyorum ismini, ama hiç böle bişey duymamıştım. Kontrole gidince sorayım😀