Nansnnsnsn Selam Kızlarrr ☺️ Şuan denizlide Yaşıyorum ve Eşimin Tayini batmana Çıktı 34 haftalık hamileyim Ve haziran sonında batmana taşınmış olucaz Batmanda yaşayanlar var mı doktor önerisinde de bulunabilirsiniz ☺️🌸
Elifffnaz Nansnnsnsn Merhaba batmanda yaşıyorum ben. 35+6 haftalık hamileyim ve şimdiye kadar yaşam hastanesi Zeynep hanıma gidiyorum memnunum ben ama kimisi de memnun değilim diyor. Ancak gelince bir iki defa muayeneye gidersiniz o şekilde anlarsınız sizde ☺️
Eemmyy Nansnnsnsn merhaba. Bende iş gereği Batman’da yaşıyorum. Medicalparkta Kemal Coşkun war çok iyi, bilgili we ilgili bi doktor, tawsiye ederim. Genelde asker eşleri Kemal Bey’i tercih eder🥰🥰
Btlmstfa Nansnnsnsn bende batmanda yaşıyorum Zilan hastanesi Cengiz Yeşilbaşa gidiyorum ve memnunum tercih edebilirsiniz
Aselyagmur Nansnnsnsn bende Batman’da yasiyorum. Zilan Hastanesi’ne gidiyorum Sabire akgünün yanına çok memnunum ondan
Nansnnsnsn Elifffnaz bende Yaşam Hastanesinde Yasemin afşini buldum İntenertten yorumları baya iyi Peki Hastane nasıl hijyenik mi kuzum ☺️
Nansnnsnsn Eemmyy hmm Aslında buradaki doktorumda erkek ve erkek doktorların herzaman daha bilgili olduğu taraftarıyım değerlendireceğim 🌸🌸
Nansnnsnsn Eemmyy peki sizde kemal beye mi gidiyorsunuz gidiyorsanız muayene ücreti ve doğum ücreti Ne kadar biliyormusunuz ☺️☺️
Eemmyy Nansnnsnsn bende erkek doktorlara daha çok güweniyorum we dediğiniz gibi daha bilgili we ilgililer☺️
Eemmyy Nansnnsnsn Kemal beye gidiyorum ewet. Askeri personel indirimi ile 103 lira muayene ücreti. Ama doğum hiç bilmiyorum 14 haftalık hamileyim, henüz çok erken olduğu için hiç konuşmadım doğum ücretini 😊
Dvsrc_1 Nansnnsnsn merhaba bende bir çok doktora gittima ama en çok ilgilenen usg de detaylı bakan kemal coşkun. 125 tl muayne ücreti ama bazı mesleklere indirimli oluyor. İlk doğum ücretine 1700 demişlerdi eğer zam yapmadılarsa tabi 😊
Eemmyy Nansnnsnsn inşallah canım😊 İnstagram şu an kullanmıyorum ama bikaç haftaya aktif olucam o zaman takipleşiirz tabiki😇 Sen hesabını yaz ben açtığımda istek atarım😊
Nansnnsnsn Btlmstfa Anladım Evet bi araştırayım doğru doktor tercihi yapmak istyiorum ☺️ hem ne güzel batmanda yaşayan birçok kişi varmış sevindim ☺️☺️
Nansnnsnsn Haf aaa gerçekten mi memnunmusunuz Bende ona gitmeyi düşünüyorum Yasemin hanımlada konuştum pozitif duruyor birde normal doğum taraftarı mı ☺️☺️
Haf Nansnnsnsn 32 haftaligim henüz doğumu konuşmadık ama her seferinde de gidişatın iyi gidiyor normale engel yok şuan diyor yani
Nansnnsnsn Aselyagmur zilan Hastanesi yorumları çok kötü hijyen açısından yazıyor sence nasıl Canım ☺️
Nansnnsnsn Dvsrc_1 Anladım Peki Hangi Hastanede dediğiniz doktor ☺️Birde normal doğum taraftarı mı acaba ☺️