deryamelis01 tıp merkezi Doğum yaptırmıyor kontrol için oraya gidebilirsiniz fakat Doğum Güzelyalı da oluyor. Zaten tıp merkezi sahipleri de aynı . Orası eski yerleri celal ardıç aile dostumuz ordan biliyorum 😊 ki zaten tıp merkezinin Doğum yaptırması diye bişe olamaz küçücük bir apartman dairesi ve yeterli donanıma sahip değil . Eskiden Güzelyalı açılmadan önde de kontrol orda yapılıyor Doğum medline da fln yapılıyordu