Hazalperi Canım merhaba, bende de enfeksiyon çıktığında Gökmen Bey’i aramıştım. Bana da böyle söylendi. Bir toz karışım verileceği söylendi. Adını hatırlamıyorum hastanenin ama bir kadın doğum hastanesi var oradaki doktor o toz karışımı verdi iki tane oluyor pakette. Sonra kültür verdim ve geçtiğini gördük. İnşallah senin de öyle olur🙏