Cml_e07 Geçmiş olsun canım, benimde cok şükür kanamam kesildi, kasıklarımda sızlama devam ediyor ama şiddetli değil. İlaçların inşallah faydası olur Allah’ın izniyle atlatırız bu günleri sağlıkla alırız kucağımıza bebeklerimizi. Bol bol dinlenmek, doktorları dinlemek ve dua etmekten başla çaremiz yok. Allah yardımcımız olsun🤲🏻