Merhaba arkadaşlar, 17+6 günlük hamileyim. Bu zamana kadar lekelenmem vs hiçbir şeyim olmamıştı. Bugün ilk defa kanamam oldu hemen hastaneye gittim, doktor bebeğin aşağıda olduğunu kasılmalarım olduğunu düşük tehlikem olduğunu söyledi. 2 tane iğne yazdı ve progestan başladı günlük 2 defa 200mg. Çok korkuyorum bir şey olacak diye, kasıklarımda da ağrı ve sızlama hissediyorum ara ara, rahatlamaya ihtiyacım var. Doktor net bir şey söylemedi. Tecrübeli anne adayları fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim🙏🏻