Uzm-Nurse canım sonucun gelince mutlaka haber ver. Benim içime çok iyi bir sonuç gelecek gibi doğuyor. Bız de bol bol dua edelim hepimiz birbirimiz için. Hem bak bende senin gibi 35 yaşındayım bu yaşlar aslında hamileliği anlamak, tadını çıkarmak için çok çok güzel. Yaştan dolayı da ikilide risk çıkıyor. Gönlünü ferah tut, içine sinmediyse başka doktora da gösterirsin mesleğin geregi vardır bildiğin iyi doktorlar. Yoksa şehrini yaz bizlerde öneririz. Mutlaka haberdar et 🙏 inşallah minnoşun sonucu iyi gelecek.