Kevserr42 Zlmdnccc olabilir cnm bnm 2 çocuk olcagi icin imkansiz otesi dinlnme isleri biri uyusa biri uynir biri uyansa biri uyur
Zlmdnccc Kevserr42 senin icin oyle tabi digeri de kücük müs isin zor valla Allah kolaylık versin canım 😇
Lfsfn Pnarvrl bende 39+2 bugün kontrole gittim nst de sancı yok. Dün gece sancım oldu ama orta şiddetli regl ağrısı gibi. Bugün kıntrolde hiç bir şey yok sadece 1 cm açıklık var. Perşembe kontrole çağırdı doktor.
elifaydinn Zlmdnccc suyum iyiymiş ama kanala inmediği için bekletmedi yarın sabaha yatış verdi , suni sancı ile kanala inmesini sağlayacağız dedi inmez ise sezeryana alacaklar mış
Melek_dasdemir NimM hala ayniyim dun gece cok sancim vardi ama gecti sabahta baya akintim vardi abartacak kadar ondan bi gun oncede sari sumuksu akintimdi koyun kivamli nisanmiydi anlamdim ama