Bahriye06 arzu6129 4.gebeliğim erken haftalarda bir kaç gün arayla hafif hissettim şimdi 18 haftalık oldum ama hiç hissetmiyorum ilerleyen Gebelikte erken hissedilir derler ama anlamadım
Mina00 Mrs_Karaca8 Amin inşallah peki başlarda çok bulantiniz oldu mu merak ettim benim pek olmadi annemler erkek olabilir diyo da :)
snm_ arzu6129 18+6 yım daha bugün hissettim bebeğimi 😂 damar atması şeklinde pıt pıt bir şeyler oldu. İçimde hareketlenme oldu resmen ben burdayım diyor 🥰 çok güzel bir duyguymuş Allah isteyen herkese nasip etsin anneliği😊