Suheda ama sonuç itibari ile şeker yüklemesi yaptırdınız dimi diyete öyle başladınız yoksa yüksek olup olmadığını nerden bilecektiniz bayan ben evde diyetle önlemimi alabilirim dediği için bunu söyledim doktora danışıp bilinçli hareket etmek daha mantıklı değilmi