Bende geçen hafta şeker yüklemesi oldum vücudu fazladan şeker yüklemek bana da ilk hamileligimde olumsuz geliyordu ama ikinci hamileligim şuan bu sefer de yaptırdım önemli birşey bence eğer şekeriniz yüksek çıkarsa diyet uyguluyorlar kalan hamilelik zamanınızı daha sağlıklı geçirmeniz için bebeğe zararı dokunacak bir durum bence olası durumlardan zarar görmemek için tedbirli davranmak gerekiyor