Gmzegul Merhaba kızlar dün 12 haftalık olduk kontrolümüz vardı cinsiyet öğrendik erkekmiş 😘 yeni cinsiyet öğrenenler varmı benim gibi 🤗🤗🤗
MiniKaya Gmzegul ne güzel erkenden öğrenmişsin ben 16+1 deyim bugün randevum vardı miniğim biraz inatçı çıktı bacağıyla kapatıyor doktorum %90 kız dedi ama haftaya birdaha gidicem bakalım bu sefer kesn gösterir umarım 😀
Smgyy Gmzegul bende 13 te gecen hafta öğrenmiştim şimdi 1 ay sonra kontrol içime korku düştü ilk defa 1 ay sonra dedi hep 10-15 güne gidiyordum
Meramina Gmzegul bana doktor sadece tahmin de bulundu canım emin olmadığını kıza benzettiğini söyledi 😊 kızım var buda erkek olsun dedim ama kısmet yine de 😊
Meryemcez Gmzegul ikili tarama testi için gittiğimizde büyük ihtimal erkek dedi bugün gittik 15+0 olduk kızınız olcak biliyorsunuz dimi dedi eşimle şaşkın şaşkın kaldık öyle 🤗🤗
bebegim_28 MiniKaya benim ki de 15 de açmadı 😁 17 de gittik kızmış 😊 kızlar nazlanıyor diyorlar genelde
Merhaba18 MiniKaya bizimkinde bacağını kapatıyordu ikili de dr kız gibi dedi ertesi hafta gösterdi erkeğe benziyor dedi
Elmaveannesi Smgyy banada 12+3 deikili tarama yaptı cinsiyeti soylemedi 16 haftalik olunca gel dedi 1 ay nasil dayancaksam :(
Gmzegul Smgyy ben ilk ay 3 hafta üst üste gittim sonra bir ay sonra gel demeye başladı korkma bence normal herhalde 😊
Smgyy Elmaveannesi evet canım banada uzun geliyor ben öğrendim cinsiyetide test sonucunuda cok şükür iyi ama burda okuyorum kalbi durdu falan cok korkuyorum uzun geldi 1 ay ondan öyle bişeyde farkedilir mi ki allah korusun rabbim hepimizin bebeğini korusunn
Babyy1S Elmaveannesi 13+4 gunluguz ben de dün ögrendim pipiyi gördüm doktorda gördü fakat %80 erkek dedi ben ihtimal bile olsa 1 ay snra gidicem kesinleşmesi icin emin ol aklında şüphe kalmaz ben pipi yi görmeme ragmen hala emin degilim belki degisir diyorum 😂
Gmzegul Elmaveannesi bizde ikili tarama TESTİ olduk sonuç için vende bir hafta bekliycem merak içindeyim zaman geçmez artık bize 😑
Gmzegul Ecenklv bize büyük ihtimalle dedi önce sonra %100 dedi ama yinede 1 ay sonra emin olup hazırlıklara başlarım bende 🤗
Larisa Babyy1S canim banada basi asagida poposu yukarda pozisyonu uygun degil cinsiyet icin dedi zaten popsu yukardaysa gorebilirmiydi acaba diye dusundum gordude eminmi olamadi acaba 13+4 du 🤔
Ebru_123 Dün 12+4 oldum gittiö birşey demedi. 16+4 de randevum var o zaman söylerse söyler söylemezse 20+4de öğrencem
Larisa Meramina benimde bir kizim var gonlumden benimde erkek geciyor tabiki ama once saglikli.olsunkarda rabbim insallah isteyen herkese gonlundekini nasip etsin 🤗
Babyy1S Larisa bence %100 demeden emin bile olsa bekle derim sonra onca aldığın şey boşa gidiyor 1 ay bekle bu kadar beklemissin 1 ayda ne var ki 😁
Beyzam60 Gmzegul benimde 12 haflikken erkek demisti 18de kız dedi 22de tekrar kontrolm var bakalm ozaman ne cıkcak 😀:)
Bekliyoruz123 Sonradan farklı söylemeleride insanı şoka uğratıyor 😀 tam kendini hazırlıyorsun pat erkek ya da kız. Banada ikili testte kıza benziyor dedi şimdi isim falan düşündük arada kıyafet bakıyorum 16 haftada gideceğim kesinleşir umarım.
Larisa Babyy1S bencede canim zaten beklemekten baska bir alternatif yok😁 allah herkesin gonlune gore saglikli evlatlar nasip etsin insallah 🤗