Lidyaa33 yaşadığınız yerin suyu çok klorluysa ve cildi kurutuyorsa losyona ve yağa ihtiyaç duyabilirsiniz banyo sonrası. Bebek ciltleri çok hassas. Yağı ayrıca ben gaz sancısı çekerken karın masajında da kullanırdım ilk çocuğumda. İkinci hamileliğim, gene aldım. Sizin koyduğunuz şampuan hassas ciltler için olanı, bazı bebeklerin cildi alerjik olabiliyor. Diğer şampuan hassasiyet, döküntü vb sorunu yoksa alınabilir. Ben garantili olsun diye sizin gönderdiğiniz fotodakini aldım.