Lidyaa33 pişik kremi de en iyisi hamatem eczane de satılan normal bir krem losyon bile almayıp bepanthol su bazlı olanı alırsanız daha iyi olur ama mustelanın şampuanı bir numara en az bir yaşına kadar kullanmak gerekir büyük boyu da zaten gidiyor bir sene ben şahsen bu üçünü alıcam ikinci doğuma