Sema50 Hande34 amin canım teşekkürler. Evde sancıları sürekli yürüdüm evin içinde her sancım girdiğinde derin nefes alıp verdim ve en büyük faydayı ılık duş almam sağladı.
Mrvgndz Fatma2323 benimde dört günüm kaldı gelmiyor oğlum 😔 kalçam çok ağrıyor topallıyorum zorlanıyorum
Srplakgn mrvky34 bende Nevşehirliyim 😇 39+6 olduk fakat Konya’da yaşıyoruz ilk muanelerimizi Cem bey yapmıştı harika bir doktor
mrvky34 Srplakgn saglikla alin kucaginiza. Cem bey ilk haftalar baska hastanede oldugum icin olsa gerek biraz ilgisizdi. Ama etrafimda herkes cok memnun 🌸
Aysenur6806 Sema50 bende 39+4 son 3gunum kaldı Çarşamba günü normal doğum yapacam 41 42 haftayı beklemek istemiyorum bi an önce bende kavuşmak istiyorum ☺️🙏🏼 Sag saglim doğmuş allahım analı babalı büyütmeyi nasip etsin cannem🙏🏼
Suleenur Eda06 bizimde 19 gün kaldı ve bizde ismini Yağız koyucas ne güzel tesadüfler Allah hepimizin yardımcısı olsun bu mutlu hikayeler Bi gün bizlerinde olsun inşallah 💓
Nejlavsr benimde 40+1 oldu ne agrı var ne açılma 😞 o kadar yürüyüşte yapıyorum ama bu gidişle sezeryan olucam galiba
Sema50 mrvky34 hamilelik sürecinde tabiki doktor çok önemli ama doğumda doktorun pek bir önemi yok ebenin çok iyi ve anlayışlı olması lazım bence sağolsun bende çok güzel bir ebeye denk geldim kendi kizi gibi ilgilendi .
Alimefurkan mrvky34 merhaba bnde sezen hnma gitmeyi düşünüyorum bilgi verir misiniz?hakkında çok bişi bulamadım