Olabiliyo öyle benimde suyum geldi ama sadece ıslatıcak kadar doktorumu aradım hastaneye gel dedi önce altıma kaçırdım sandılar çünkü azar azar sızıntı geliyodu kontrol edince su olduğu anlaşıldı sabah 8de başlamıştı öğlen 4e kadar gelmeye devam etti sonra açılmam olmayınca sezeryana döndük. Mutlaka git kontrol ettir.