30+1 olduk, sabah kontrole geldim ama kan değerlerim çok düşük olduğu için doktor iki ünite kan vermemiz lazım deyip bırakmadı,
çok şükür bebeğin durumu iyi, oldukça hareketli, 1700 gibi söyledi sanırım kilosunu boyuda 40 cm, normal dedi herşeyi, haftaya da serum takılacak yine kan için …