Epifenomen Mumtaha henüz girmedim ama girmemeyi 1 dakika düşünmedim. Ablam yeğenime hamileyken detaylıya girdi ciğerlerinde ve böbreklerinde sıkıntı oldugu göründü ve doktor hemen tedaviye başladı. 31.haftasında erken doğum yaptı ama o aradaki 8 haftada problemin büyük kısmı hallolmuştu. Doktor eğer böyle doğsaydı bir gün bile dayanamazdı demişti. Allah kimsenin bebeğine göstermesin ama böyle sıkıntılar çok sık karşılaşılıyor ve önlemi daha bebek anne karnındayken alınıyor. Girmekte fayda var değil bence girmek kesinlikle ZORUNLU OLMALI.
Tatlisannedilekk Mumtaha kesinlikle girilmeli, bebeğin herşeyine en ince ayrıntısına kadar kadar bakılıyor eğer bir sorun görülürse ona göre önlem alınıp tedaviye başlanıyor.
Zlhb Mumtaha benim doktorum cihazım çok ayrıntılı gerek duymuyorum girmene dedi ama git deseydi hiç düşünmez giderdim
89Kbr Girmemek için gerekçeniz var mı?! girin tabii girilmeli..böyle bi soru düşünemiyorum yani Allah korusun olası aksiliklerin tedbirini alma mahiyetindedir bi detaylı usg..
Sare07 Girmeyi düşünmemek ne demek ya. Teknoloji ve bilimden faydalanmak istemeyen insanları gerçekten anlayamıyorum.
Tatlisannedilekk Mumtaha öyle birşey olsa bile erkenden öğrenmiş olursunuz, doğum anında yada doğumdan sonra hemen tedavi ederler😉 sen yine de içini ferah tut cnm
MinnakLiva Girilmeli tabi ki, bende girdim kalbinde delik olduğunu öğrendik doğum gerçekleştiği an kardiyoloji doktoru yanımızda olacak ve hemen kontrol edecek, takibini yapacak 🤗🤗
Merve59630 Mumtaha bence girilmeli. Ben girdim iyi ki de girmişim diyorum icim rahat en azından çok şükür problem çıkmadı . Sizde girin bebeğinizi bir sağlık problemi olursa öğrenmiş olursunuz ve doğumdan sonra doktorlar ona göre bilir öyle hareket ederler . İcinizi ferah tutun girin
Hashasim2020 Girin tabi benim kontrollerim de herşey çok iyidi detaylıda doktor suyun az değil ama daha iyi olabilir dedi bu yüzden havuç suyuna başladım
Gmsy1 Mumtaha Doktoruma danışarak 2 li ve 3 lü testlerimi yaptırmadım detaylı ultrasona gelince onu kesinlikle istiyorum dedigi içinde yaptırdım iyi ki yaptırdım uzuun uzun oğluşumun hareketlerini izledim 😍☺
Mumtaha Girecem kızlar doktoruma randavu aldım gircem inşallah sizlerin yardımı içinde çok teşekkür ederim ve inşallah sıkıntısız biter🤲
Aygul01 Mumtaha yanliz randevuyu radyoloji bölümünden almalisin yada gittiğin hastanede perinatoloji varsa. Doktorun yapmıyor detaylı için sadece yönlendirme yapıyor. Kaçıncı haftadasın
thaliasmom Mumtaha hiç sıkıntı olur diye düşünme ben devlet takipliyim sırf ayrintiliya özele gittim. Iyi ki gitmişim bebeğinin her şeyini öyle detaylı gördüm ki.. kucağıma alıp cikasim geldi. Yüzünü hareketlerini ellerini ayaklarını kalbinin atışını.. çok güzel bir deneyim. Mutlaka yasa