sdnrkya teyzemin 16 sene olmadı. Neler denedi. Sonra ensonki tüp bebek tuttu. 4,5 aylıklen kaybetti. Yıllarca bekle olsun ve kaybet bence bu daha acı. Ve dediki Allahım böyle yazmış demekki yine vakti değilmiş o verdi o aldı dedi. Hep Allaha sığındı. 6 ay snra tekrar denedi tüp bebek. Tuttu ve doğdu. Şuan 6 aylık. Kendini üzmiceksin vakti değil demekki diceksin. Dua etceksin.