sdnrkya herşeyin vakti zamanı vardır. Kafana takma en önemlisi o bak. Nekdar takarsan okdar geri atıyosn. Bi arkdşım 1 sene uğraştı. Sürekli hamile kaldım mı kalcam mı diye düşünüp duruyodu habire deniyodu olmuyodu. Sonra attı kafasından aman ya olmuyosa olmuyo napim dedi ondan snra hamile kaldı. Gerçekten en önemlisi psikoloji. Nekdar düşünürsen okdar itiyosn onu. Kafandan sil ilk önce. Emin ol vakti gelince olcaktır. Allahım kimseye aratmasın🤲🏼🤲🏼😞