Merhaba benimde bu aralar akıntım ve biraz kaşıntım var idrar tahlili yaptırdım bugun. Kendi doktorum tek kullanımlık üromisin verdi. Yinede içmeye çekiniyorum bende . Hamile kalmadan öncede kum döktüğüm için kullanmıstım ama hamilelikte tereddütlüyüm. Kullanan oldu mu bu ilacı hamilelik döneminde ve işe yaradı mı ?