Merdaaal34 Bende aç içiyodum ama şiddetli karın ağrısı,ishal,kusma yaptı 1 hafta içinde iki kere hastanelik oldum şimdi aç içmiyorum
Imfromlastnight Bana doktorum sabah tok yazmış:/ midem bulanmasın diye düşündüm. Ben yatarken gece 1 gibi içiyorum.