Bahar-dnmz25 MyLittleHeart canım benimde 11. Haftamda kanamam olmuştu iğnemi vuruldum şuan 29+6 yım doktorum 28 de vurulmama gerek kalmadığını söylemişti bi sıkıntı çıkmaz inşallah varmı bi fikriniz
leyla25 Bahar-dnmz25 ben 33.haftamdayım hiç olmadım iğne doktorumun takıbındeyım kanamam olursa vurulacığımı söylemişti kanamam olmadı daha vurulmadım gecenlerde yeniden tahlil yaptı yine gerek yok dedi doğumdan sonra vurulucam.
MyLittleHeart Bahar-dnmz25 canım doktorunuz tabiki en iyisini bilir benim doktorum 28de birdaha vurulmam gerektiğini söylemişti ben şuan 15+1im bekliyorum 28i ☺️