TunarinAnnesi Kızlar bu ay C life macun yedim 2 hafta bildiğiniz gibi 1 kaybım var 12 haftalık varmi sizce ? https://imgyukle.com/i/CPPxPp https://imgyukle.com/i/CPPJBY https://imgyukle.com/i/CPPFJ0
gunesveguney TunarinAnnesi ortadaki resimde biraz golge gibi gordum sanki canm ama emin degilimmm gelmezse tekrar et testi bnce bi kac gun sonra
TunarinAnnesi Sevdiss_17 Bahar2622 Gull2110 Eylulikraninannesi Gizemgizem25 SeydaHsn Tugce1803 gunesveguney rezhan Sevdiss_17 Dilkk kızlar bunu şimdi yaptım su içmeden https://imgyukle.com/i/CPLMhj
Sevdiss_17 TunarinAnnesi en sondakinde biraz belli oluyo ama testin kendi cizgisi oalbilirmi kuzum senin tesleirn genelde neden boyle silik cikiyo bi iki kere daha denk gelmistim biri kurtajdan sonra biride gecen aylardaydi galiba benim sut hormonu yuksekten silik cikardi
Eylulikraninannesi Silik görünüyor canım bence var gibi varsada çok yeni adetten ne kadar önce yada sonra yaptın? Bide kan testi ver kuzum
Eylulikraninannesi TunarinAnnesi geç yumurtladiysan ondan siliktir belki ama benim kizimdada cokk silikti yok diye atıp sonra çıktığını görmüştüm 😊
Sevdiss_17 TunarinAnnesi bence yeni bir gebelik gibi sanki cunku test kurumadan cekmissin cunku kurudktan sonra hep cikiyo o cizgo ama seninki daha islakken cekilmis insallah sabaha daha net sonuc alirsin kuzum rabbim gonlunu sevindirsin
Eylulikraninannesi TunarinAnnesi umudunu kaybetme evet cokkk çok silik olada bilir olmayabilir ya yarın ilk odrarla yap yada koçanı tak koluna gidin acile kan verin 😊 herşeyin hayırlısı olsun canım inşallah gönlünden geçen olur
Cansel76 TunarinAnnesi var var benim çok silikti ben görüyordum eşim görüyordu ama etrafımdakileer görmüyordu yok diyolardı ama çok şükür hamileyim tabi ben 10gün erken tutmuştum
TunarinAnnesi Tugce1803 benim geçen hamilelikte gebe olduğun halde erken gebelik göstermedi ona güvenmiyorum