Merhabalar güzel anneler bugün 37+6 ile doktor kontrolüme gittim. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri kendimi normal doğuma şartladım hep 😇 Ama bugün 3600 kilo olduğuNu doğuma kadar 4 kilo olursa normal doğum yaptıramayacağını söyledi doktorum.Benim gibi yaşayan biri var mı. Haftaya çarşamba tekrar kontrolüm var o zamana kadar da kilo alırsa sezeryan olucak sanırım 😒